Zapraszamy terapeutów pedagogicznych, i pedagogów na spotkanie sieci w dn. 07.11.2024r.
Serdecznie zapraszamy TERAPEUTÓW PEDAGOGICZNYCH i
Od 1 stycznia 2016 r. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 12
realizuje nowe zadania dotyczące wspomagania szkół i placówek oświatowych w ramach
Warszawskiego Modelu Wspomagania,
we współpracy z Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Sieci współpracy i samokształcenia są jedną z form wsparcia dyrektorów, nauczycieli i innych specjalistów (psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych, logopedów) w procesie doskonalenia kompetencji zawodowych.
Więcej informacji nt. Warszawskiego Modelu Wspomagania:
http://www.wcies.edu.pl/2014-04-22-08-18-03
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 12
zaprasza
do udziału w sieciach współpracy i samokształcenia
Zapisy przyjmowane są w sekretariacie Poradni, tel. 22 636 66 99
Zapraszamy terapeutów pedagogicznych i pedagogów z rejonu działania Poradni.
Koordynator sieci: mgr M. Sondej
Zapraszamy logopedów z rejonu działania Poradni.
Koordynator sieci: mgr E. Anuszewska-Kołakowska
Warszawski System Wspierania Uzdolnionych
Od 2008 r. w Warszawie działa Warszawski System Wspierania Uzdolnionych Wars i Sawa,
którego celem jest poszerzenie i pogłębienie oferty dla uczniów zdolnych, obejmującej m.in. stworzenie warszawskiego programu wczesnego wykrywania i wspomagania uzdolnień uczniów.
W każdej Poradni powołany jest psycholog – lider do spraw dzieci zdolnych, którego zadaniem jest m. in. wspieranie szkół w realizacji zadań programu oraz indywidualne konsultacje z rodzicami, dziećmi i młodzieżą.
Jak się zgłosić?
W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 12
liderem programu jest psycholog
mgr Teresa Grąziewicz-Jóźwik
Konsultacje są możliwe po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty
(tel. 22 636 66 99).
Opieką obejmujemy dzieci i młodzież z terenu działania Poradni.
Więcej informacji:
https://www.wcies.edu.pl/media/system/pdf/wswu/filozofia_wis.pdf
Serdecznie zapraszamy TERAPEUTÓW PEDAGOGICZNYCH i
Serdecznie zapraszamy TERAPEUTÓW PEDAGOGICZNYCH i